måndag

När jag kom hem efter skolan så ekade huset av ensamhet,ingen var hemma och det var mörkt.
Jag kände efter och insåg att jag ville inte vara hemma själv eller klarade av det. Jag var kort och gott stört sällskapssjuk!
Så jag tog saken i egna händer och gick upp till mormor och morfar.

Har lovat så länge att komma och hälsa på, så nu idag passade det alldeles utmärkt att hänga med dom. Vi åt mackor med varm choklad, åt middag sen efterrätt med glass och hjortron.

Galet gott, surret var igång och morfar blev alldeles till sig så han började spela sin fantastiska skivsamling. 
Så där satt i i soffan med ljus tända och gungade ikapp med gammal musik (typ rolling stones)
Kom nyss hem,egentligen skulle jag behövt plugga matte, men de struntar jag i. Plugga är överskattat!
Min dag var oslagbar, att fått spendera tid med mormor och morfar var ...... ja helt legendariskt!

Tack!

Ska krypa ner i min renbäddade stora säng och läsa pittstim! Galet rolig bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0