söndag

Alltså jag borde få världs rekord i att ha dålig taiming (stavning) Beck börjar om .... 2 min och jag sitter här. Hojja.
Ska väl sumera min helg, har spenderat den i kåbdalis med familjen. Vilket var toppen otroligt skönt att bara få vara och backarna var great. Lössnö överallt, jag mådde gott.

Dock var de kallt, jag hade halsduken över ansiktet instoppade i brillorna, som en rånare typ. hah Men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Nog för att min kläder var bäst och jag frös inte ett dugg. Bara om händerna men de gör jag alltid så.

På återseende mina vänner!


Kommentarer
Postat av: maja

men galet fin bild emma!

2009-02-11 @ 21:43:33
URL: http://majaasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0