tisdag

Har genom lidit ännu en tisdag. Och denna tisdag har jag lidit mer än vanligt, trodde inte att tisdagar kunde bli värre än vad de redan är. Jo men tjena!!

Där hade jag sååå fel.
Jag vaknade nämligen med nacksperr. Så ni kan ge er fan på att jag har lidit idag, och alla har skrattat åt mig, petat mig på axeln och sprungit runt.Medans jag har  vridit och snurrat på mig som en stelopererad ... höna?

Hur som helst, har pluggat i nästan 4 timmar. Vilket jag själv tyckte var gööör bra. Sen fick jag en semla.

Jag älskar semlor! (bara så att ni vet)

Ska hoppa in i duschen nu och sen läsa kemin en gång till, sen sova.
Funderar på att fara på ett spinning pass imorron på dan . Är nämligen ledig imorron . Känn på den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0